donderdag 5 mei 2016

Soms......



 


Soms, ben ik moe na een nacht hard werken in het Licht,
Dan sta ik op, kijk in de spiegel en krijg de gedachte,
Je ziet er niet uit, wie ben jij eigenlijk?
Ik ben de draad kwijt, met mezelf, draai me om en ga dit ff verwerken.
Zitten, keren in mezelf en vragen, wie ben ik dan?

Ben ik mijn naam? - Nee
Ben ik mijn lichaam? - Nee
Ben ik mijn uiterlijk? - Nee
Ben ik mijn vermoeidheid? - Nee
Ben ik de pijn in mijn lijf? - Nee
Wie ben ik dan?

Lieve Engelen, help mij de weg te vinden naar mijn Zelf, ik ben de koers kwijt!
Stilte - en in de Stilte een fluistering, Mijn lief kind, jij bent in mij en ik ben in jou!
Her- inner je, wij zijn EEN en in de Eenheid zijn wij LIEFDE,
En dan her-inner ik mij, en ik word heel blij en wil nog ff blijven in deze Zee van Liefde,
Om me op te laden met de Energie van Liefde,

En dan keer ik terug, terug naar de spiegel en zie een heel ander gezicht,
Vol Liefde en ik spreek de woorden uit, die ik mezelf elke dag zeg:
Ik hou van je, meissie, en alles is goed, jij bent LIEFDE,
En zo begint mijn dag, wanneer ik me her-inner

Liefs, Martha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten