donderdag 5 mei 2016

Illusie



Heel veel mensen denken dat wat zij kunnen zien, voelen, horen en ruiken de werkelijkheid vertegenwoordigt. Dat daarbuiten niets anders is. Maar alles wat je kunt voelen, horen en ruiken zal op een gegeven moment verdwijnen. Omdat het onderhevig is aan de tand des tijds. Het zal verdwijnen in het niets, daar waar het vandaan gekomen is. Maar als wij niet alleen maar een lichaam zijn, wat is dan dat wat overblijft? Ik geef de voorkeur aan Ziel. Onze ziel blijft bestaan, die leeft voort. En dat is voor mij geen geloof, maar een vast weten. Deze Ziel is de be-zieling van de allesomvattende Kracht in ons binnenste. Onze Kern. Is dat dan misschien niet onze echte realiteit? Voor mij staat dat als een paal boven water. Vanuit dit zekere weten kan en mag ik werken en wordt daarbij geholpen. Met mijn eigen beperkte denken zou ik dit niet kunnen, maar door mij te wenden tot de Kracht in mijn binnenste gaan er vele wegen open. Jullie allemaal, niemand uitgezonderd, heeft deze Kracht in zich en kan vanuit deze Kracht leven en werken en ervaren. Het is mijn taak om de mensen die bij mij komen te helpen deze Universele Kracht in hun binnenste terug te vinden en op eigen kompas te gaan varen. En ik ben heel blij en dankbaar dat dit mijn weg is en dat ik een kanaaltje mag zijn, een soort doorgeefluikje.
In dankbaarheid,    Martha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten