donderdag 5 mei 2016

Mijn Visie




Er zijn verschillende manieren van introduceren. Ik kan mijn naam, leeftijd, enz. vertellen. Waar ik woon en welk vak ik uitoefen. Maar in mijn visie zijn wij veel meer dan dat, wat wij op deze aardbodem vertegenwoordigen. Onze kern is Liefde. Wij zijn niet ons huis, of onze auto, of het werk wat wij doen. Wij hebben een Kracht in ons, en dat geld voor iedereen, die ons regelrecht verbind met de allesomvattende Universele Kracht. Niets op aarde is er zomaar en niets gebeurt bij toeval. Als wij aanspraak maken op deze Kracht in ons binnenste en ons daardoor laten leiden, zal ons leven soepel verlopen. Als we voor die Kracht in ons binnenste kiezen, zullen we niet meer alles in de hand willen houden en een steeds groter vertrouwen in deze Kracht krijgen. Want eigenlijk is deze Kracht, wat wij zijn. Helaas zijn velen van ons, ver  afgedwaald van deze Kracht in ons binnenste. Velen weten niet eens meer van het bestaan af. En zoeken naar iets buiten zichzelf, om daar de vervulling te vinden. Maar niets van buitenaf kan ons geven waar we eigenlijk naar verlangen en dat geld voor ons allemaal. We verlangen allemaal naar Liefde, Vrede, Harmonie en evenwicht. En we zijn gewoon vergeten, dat we dat allemaal kunnen ervaren omdat het er al is. Binnen in ons. Als we daar durven te kijken en daar al onze vragen neer durven te leggen zullen we Zien en voelen  wat waar is voor ons. De wereld zal niet veranderen, maar wel onze visie op de wereld. Alle antwoorden op alle vragen liggen klaar voor ons in ons binnenste, als wij bereid zijn ons daarvoor open te stellen. Daar licht onze Kracht en Liefde en harmonie en evenwicht. Gewoon te wachten totdat wij besluiten om ons daarvoor open te stellen.

In Liefde     Martha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten