donderdag 5 mei 2016

Mijn Vader


Al weer een flink aantal jaren geleden kwam ik in contact met een medium uit Enschede. Zij had contact met haar Vader vanuit het Licht en gaf via Automatisch Schrift berichten door. Mijn vooroordelen waren groot in die tijd. Ik huldigde het motto: “Je moet de overledenen met rust laten”. Ik was dan ook erg sceptisch toen zij mij, namens haar Vader, meedeelde dat ik mocht gaan schrijven met mijn overleden vader. Ik nam het papier met het bericht erop van haar vader en ging naar huis. Twee weken later won mijn nieuwsgierigheid het van mijn scepsis. Ik ging aan de keukentafel zitten met pen en papier. en zei hardop: “Nou, kom op dan!” Ik schrok vreselijk toen mijn hand met de pen erin begon te bewegen. Tot nog toe geloofde ik daar immers niet in. Vanaf dat moment mocht ik elke dag tien minuten met mijn vader communiceren via het Automatische Schrift. In het begin was het niet te lezen, maar al snel ging het beter en beter. Nu ben ik zover dat ik van binnen met mijn Vader communiceer en zelf opschrijf wat hij doorgeeft. Het denken zit in mijn hoofd, maar wat mijn Vader doorgeeft komt, zoals ik het ervaar, uit mijn buikstreek. Ik “weet” wat hij zegt en schrijf het dan op. Mijn vader heeft mij als het ware, klaargestoomd voor het doel waarop ik op aarde ben. Liefde verspreiden, door het te leven. Mensen, die mij vragen stellen, helpen en steunen in hun bewustwordingsproces. Zodat ze gaan varen op eigen Kompas. Mijn gids Hassan heeft zich ook aan mij bekend gemaakt en ook hij helpt, waar nodig, wanneer ik iets mag doorgeven aan een medemens. Ook hij is bij mij om te helpen. Ik doe, vol vertrouwen, wat Ze van mij vragen omdat ik weet dat het goed is. Ook mensen die overleden zijn treden wel eens met mij in contact. Om iets door te geven. Heel bijzonder was voor mij het contact met mijn overleden moeder. Achttien mei 2004 is ze overgegaan en een week later was ze bij me. Mijn moeder was mijn grootste les in mijn leven. Zij kwam om mij te vertellen dat ze nu alles begreep. Ze zei dat ze van me hield en dat ze op aarde niet anders kon handelen, dan ze had gedaan, domweg, omdat ze het inzicht (nog) niet had om het anders te doen. Ze vond het heel erg, dat het allemaal zo moeilijk verlopen was, maar was heel blij dat ze bij mijn vader mocht zijn. Inmiddels heb ik van mijn vader vernomen dat ze verder is gegaan. Ik mag nog steeds boodschappen doorgeven en besef nu dat dit alles een wisselwerking heeft. Als ik iets mag doorgeven aan degene die hierom vraagt, betekent dat, dat het mij ook weer in herinnering gebracht wordt. En dat maakt mij weer opnieuw bewust van de plek waar ik sta in mijn eigen bewustwordingsproces. Ik ben heel dankbaar dat ik dit steeds opnieuw mag ervaren. Als iemand van jullie een vraag heeft, voor wie dan ook, stel hem dan gerust. Ik kan geen antwoord garanderen, want dat beslis ik niet alleen, maar ik zal m’n best doen. Laat weten hoe je een ev. antwoord wenst te ontvangen, misschien via PB of via je email,

In  Liefde,   Martha




Geen opmerkingen:

Een reactie posten