maandag 18 mei 2020

Mijn Verklaring


Mijn Hart-Liefde omvat Alle mensen die zich in dit Leven niet Welkom Voelen

Mijn Hart-Liefde omvat alle mensen die zich eenzaam en verlaten en ongeliefd Voelen

Mijn Hart-Liefde omvat alle mensen die honger, dorst of enig ander te kort ervaren

Mijn Hart-Liefde omvat alle kinderen op Moeder Aarde die geen ouders, nog familie hebben

Mijn Hart-Liefde omvat alle kinderen die op weke manieren ook misbruikt worden

Mijn Hart-Liefde omvat alle mensen die in een depressie zitten

Mijn Hart-Liefde omvat alle mensen die om welke reden dan ook, in zichzelf opgesloten zitten

Mijn Hart-Liefde omvat alle mensen die in verpleegtehuizen, ziekenhuizen enzovoorts liggen

Mijn Hart-Liefde omvat alle mensen wiens Hart versteend is door haat en fanatisme

Mijn Hart-Liefde omvat alle mensen die midden in een vecht-scheiding zitten

Mijn Hart-Liefde omvat alle kinderen die gebruikt worden als kind van de rekening

Mijn Hart-Liefde omvat alle mensen wiens Hart (nog) gesloten is

Mijn Hart-Liefde omvat alle mensen die (nog) leven vanuit negativiteit en belust zijn op macht in welke vorm dan ook

Mijn Hart-Liefde omvat alle mensen die in de gevangenissen verblijven

Mijn Hart-Liefde omvat alle mensen die zichzelf (nog) steeds gevangen houden in de illusie

Mijn Hart-Liefde omsluit de Moeder Aarde en Al Haar Leven, in een Netwerk van Licht en Liefde in Eenheid

Mijn Hart-Liefde omvat alle dieren, klein of groot, die misbruikt worden voor bijvoorbeeld geldelijk gewin

Mijn Hart-Liefde omsluit alle Harten die open staan voor het Licht en de Liefde die ze zijn

Mijn Hart-Opdracht voor Moeder Aarde en AL Haar Leven Bestaat uit het Verspreiden van Licht en Liefde in Uniekheid en Eenheid

En om mensen te Stimuleren en te Activeren zich bij deze Grootse Opdracht aan te Sluiten

Dat Betekent dit Licht en deze Liefde te Delen vanuit je Hart op jouw Unieke Wijze die voor jou Goed Voelt

Samen Doen, Samen Delen, samen Zijn zonder in te vullen en enkel Liefde en Licht te Zijn. Geen oordeel of veroordeling

Dat Betekent erop te Vertrouwen dat wat je Deelt in Eenheid, Altijd op de goede plek terecht komt, daar wordt voor Gezorgd.

Dat iedereen zijn eigen Plek Kan en Mag innemen in Uniekheid in het Grote Geheel,

Ik Nodig je Graag uit om Samen met mij deze Grote Liefdes-Cirkel uit te Breiden in Uniekheid en Eenheid

Zoals een Rimpeling in het Water zich Uitbreidt

Doen jullie mee?     Ik Hou van jullie     

In Licht en Liefde,   Martha


Geen opmerkingen:

Een reactie posten