zondag 3 juli 2016

In den beginne 7



Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lieve kind, het is de simpele en toch zo belangrijke waarheid, als ik zeg, dat alles en iedereen door mij geschapen is vanuit pure Liefde. Dus niet alleen jij, mijn kind maar alles is een deel van Mij en Ik ben in alles. Als je het zo beziet, dan ben Ik in jou en jij bent in Mij. En dat is Eenheid. Er is niets op aarde waar jij niet mee verbonden bent en er is niets in het Licht waarmee jij niet verbonden bent. Met de natuur, de hemel, de sterrenstelsels, de dieren, en alle Universa. Niet gemakkelijk voor jou om dit alreeds te bevatten, maar het is de eeuwigheid, die blijft en de evolutie gaat eeuwig door. Er bestaan vele dimensies en de illusie behoort tot de derde dimensie, maar jij bent al in de overgangsdimensie en dat is de vierde. Er zijn sommige onder jullie al verder. Maar het gaat er niet om waar jij je bevind, maar dat jij de stroom van alles toelaat en je ogen op Mij gericht houd. Geloof niet alles wat er in de media verteld word, zeker niet woordelijk. Ga naar je Hart, dan weet je of iets waar is. Of niet. Oordeel niet, laat alles gebeuren en je  mag beseffen dat het noodzakelijk is dat het gebeurt, zo ruimt moeder aarde alles op. En ze gaat al snel verder in haar evolutie. En jullie ook, stop met jezelf te wantrouwen en te miskennen en niet van jezelf te houden, want ik hou van je, hoe kan jij dan niet van jezelf houden. Er is niets wat jij gedaan zou kunnen hebben dat verandering heeft aangebracht in jou staat van zijn. Onmogelijk! Besef dat je al bent waar je hoort te zijn en aanvaard dit, door je ogen op Mij gericht te houden. Alles is goed in jouw wereld.

De Schepper van Al Wat Is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten