zaterdag 2 juli 2016

In den beginne 6



Lieve ogen die dit lezen,

De connectie die jij hebt met Mij is oneindig, lieve kind. En er is niets en niemand die deze connectie kan verbreken. Dat mag jij altijd in gedachten houden. De enige die hier kan DENKEN dat er iets te veranderen is aan deze connectie ben jij. Jij bent de enige die het jezelf moeilijk kan maken, lieve kind. En dan gaat de verhoogde energie meewerken, en eigenlijk is het tegenwerken, vanuit jou gezien. Want je maakt het jezelf extra moeilijk en dat is niet nodig. Elke keer als je twijfelt of bang bent of jezelf niet goed genoeg vind, mag je bedenken dat dit het ego is, die jij weer de macht geeft. Maar lieve kind, jij bent vele malen sterker dan het kleine ego, zeker in de energie in dit moment. Het zal je helpen sneller je neus weer de goede kant op te zetten, zogezegd, want mijn lief kind, je hebt altijd een keuze. Jij kunt kiezen voor verwardheid en pijn enzovoort, of je kiest voor Mij. Als je voor Mij kiest is altijd alles goed in jouw wereld. Mij is bekend waar jij staat en wat jij doet en Ik zie wat jij jezelf allemaal aandoet, door je keuzes. Maar, lief kind ik heb geduld en weet dat jij niet anders kunt kiezen, maar alleen maar kunt herkennen waar je voor eeuwig bent en nooit weggeweest bent. Maar zolang voor jou de illusie speelt, mag jij bewust zijn van de keuze vrijheid die jij altijd tot jouw beschikking hebt. Door mij gegeven en dat respecteren wij allemaal in het Licht. Maar je mag tot je door laten dringen, dat jij er al bent, zonder te leren of te veranderen, puur door te zijn, die je bent in elk moment vanuit je Hart. Alles is goed in jouw wereld.

De Schepper van Al Wat Is

4 opmerkingen: