zondag 11 oktober 2020

Lieve Onschuldige Lichtwezens,

Eergisteravond zette ik mijn laptop uit en er werd een update van windows aangekondigd. De laptop moest niet door mij uitgezet worden, hij ging vanzelf uit na de update.

Dus met een gerust Hart naar bed. De volgende morgen de laptop aan, de updates moesten geconfigureerd en geïnstalleerd worden en dat duurt even, want het was een fikse update.

Toen dat klaar was startte de laptop netjes door en ik kon verder, maar…..weg muis. Stomverbaasd keek ik, want ik begreep er niets van. Zeker de batterijen leeg, dus nieuwe erin en goed kijken hoe ik de oude eruit haalde en de nieuwe erop dezelfde wijze weer in.

Maar ja, nog helemaal niets en dat betekende dat met het vierkant waarmee je kunt schuiven met de aanwijzer moest werken. Helemaal niet aangewend en hij sprong alle kanten op.

Toch heb ik de dagkaart erop gekregen met veel moeite en ik raakte steeds meer gestrest.

Mijn zwager gebeld, want Arie loste dergelijke dingen altijd op, maar nu ‘moest’  ik het Zelf doen, waardoor ik me erg boos voelde, in de steek gelaten, zielig, verontwaardigt enzovoorts. Het zoveelste ding waar ik tegenaan liep en maar zelf moest zien op te lossen.

Mijn zwager heeft mij geholpen waar ik naar toe moest gaan, maar de bluetooth stond aan. Ik wist niet eens dat ik bluetooth op de laptop had, laat staan dat ik het nodig had voor de muis. Ik heb een draadloze muis van Logitech, die wel helemaal uit het beeld verdwenen was.

Ik moest volgens mijn zwager, een klein dingetje, waarvan ik eerder niet eens wist dat het voor de muis was, eruit halen en er weer in steken, in de laptop dan.

Ook dat hielp niet en vervolgens gaf hij het advies alle geïnstalleerde stukken van windows weer te verwijderen. Dat heb ik met zijn hulp gedaan, maar een half uur later, stond alles er weer op.

Wat een brutaliteit, ik werd steeds bozer, en de muis was en bleef weg.

Heb mijn schoonzoon een mail geschreven, maar die was natuurlijk naar zijn werk en zou het later pas lezen. Hij kan van een afstand in mijn laptop werken als ik daarvoor toestemming geef, geen probleem vond ik.

Maar afwachten maar. Ik was inmiddels zo gezakt in mijn Energie, dat ik maagpijn kreeg en hoofdpijn omdat mijn hoofd overuren draaide. Ik zat helemaal in de modus van ‘zelf doen’! En ik zou me toch niet laten kisten door een laptop, ik leek wel een militair.

En ik besefte het niet eens. Kon mijn rust niet te pakken krijgen, want het bleef maar malen. Mijn ademhalingsoefeningen hielpen niet en ik werd zelfs boos op de Lichtfamilie, omdat ze mij in de kou lieten staan.

Tenminste, zo ervoer ik dat en het begint met een gedachte.

Tegen de avond was ik eindelijk zover dat er wat rust kwam in mijn denken en ik een beetje begon te begrijpen, dat ik in een heel oud patroon van overleven zat en ‘ik moet altijd alles zelf oplossen’.

Ik heb de laptop uitgezet en ben gaan slapen, onrustig, bang, onzeker en veel te kort geslapen met mijn zelfvertrouwen op bijna nul.

Al heel vroeg wakker en mijn meditatie gedaan en werd steeds rustiger. Die dag (zaterdag) zou mijn dochter met de trein komen en om 11 uur ben ik haar gaan halen. De avond ervoor had mijn schoonzoon geen tijd gehad om op mijn laptop te kijken, dus ook dat heeft mij geholpen om wat meer afstand te nemen.

Voordat ik naar de trein gereden ben heb ik met veel pijn en moeite het welbekende bericht voor jullie op FB gezet en gedacht, ik ga vandaag genieten en de laptop komt wel.

Ik kom terug op het startscherm van de laptop om hem voor die dag uit te zetten en als een donderslag bij heldere hemel werkte de muis  weer. Een Magisch Wonder en het gebeurde op het Moment dat ik besloot met mijn dochter samen te genieten van een prachtige dag en alles van mij afzette vol Vertrouwen dat het wel goed kwam.

En meteen kreeg ik een Boodschap van AE Michael door waarin mij verteld werd, dat men aan mij had laten Zien hoe sterk mijn gedachten kunnen zijn als ik me ermee bezighoud en dat er een heel oud patroon was opgelost.

Ik mocht de Tolerantie die ik voor anderen had, meer op me Zelf toepassen, want ik had en heb een hele moeilijke en traumatische ervaring doorgemaakt, met het naar het Licht gaan van Arie.

Wat liever voor me Zelf zijn en mijn Zelf nog meer Omarmen en Koesteren en vooral Arie, die in mijn Hart woont, overal bij betrekken.

Ze zijn Bijzonder trots op mij en bewonderen mij voor mijn Moed en doorzettingsvermogen. Ik word voortdurend Beschermd en er wordt voor mij Gezorgd.

De Liefde die ik Ben voelde ik weer helemaal door mij heen Stromen en ik was er weer, dankzij de Hulp van de Lichtfamilie.

Ik heb hier veel Wijsheid uit mogen Halen en een volgende keer, zal ik sneller begrijpen dat er in Alles wat er gebeurt in mijn Leven een Boodschap zit.

Ik deel dit met jullie en hoop dat eenieder van jullie iets aan heeft in Zijn/haar Uniekheid.

 Ik hou heel veel van jullie,

In Licht, Liefde en Eenheid,    Martha

 

 

 

2 opmerkingen:

  1. Ach lieve Martha, geweldig dat het toch weer goed is gekomen met de laptop. Het is een heel hard gelag voor je dat je Arie moet missen. Zijn lijfelijke aanwezigheid bedoel ik. Zeker heb ik iets aan je verhaal! Het is zo menselijk, ik kan mezelf vaak zo afrekenen op onvolkomenheden of tekortschieten. Dus het troost me dat jij dat ook hebt. Ik lees je posts op FB elke dag en met heel veel plezier! Echt prachtig. Liefs Leonie ♥

    BeantwoordenVerwijderen