zondag 23 augustus 2020

Eenheid in en door Alles

Lieve Bijzondere en heel Mooie Lichtwezens,

Wat is het een Eer en wat Schept het mij een Dankbaarheid tot in het diepst van mijn Hart, als ik de kaart van de dag mag trekken, samen met Arie, die in het Licht van mijn Hart Woont.

En dat deze kaart zoveel Harten mag raken en Precies daar terecht komt, waar het zijn werk kan doen.

En dat ik mag antwoorden met een simpel plaatje die door de Liefde in mijn Hart aangereikt wordt.

Als je overdag in het Nu iemand om je heen hebt of je komt buiten iemand tegen, of op welke manier dan ook Vriendelijkheid, Liefde, Hartelijkheid, Positiviteit enzovoorts kunt Delen, dan Voel je dat het weer bij je terugkomt.

Op welke manier dan ook, je krijgt Altijd op vele manieren terug, wat jij geeft, vanuit een Liefdevol Hart.

Een glimlach, een vriendelijke groet, een hoofdknik, even iemand open en vol Liefde in de ogen kijken enzovoorts, het kost je niets en het maakt je zo Blij en Dankbaar en het Helpt je als je een dag hebt, waarop jij niet op je best Bent.

En ik heb mogen Ontdekken dat als ik vanuit het diepst van mijn Hart , met Liefde de wereld in ga, op welke manier ook, ik mijn Zelf Dien en Verwen en Omarm en Koester, als ik Geef en Deel.

En daarmee is de Eenheid die zich in het Christus Bewustzijn laat Zien en Voelen, een Eenheid het hele Bestaan in zich heeft als Waarheid.

En als ik mij dat Realiseer en Praktiseer dan Voel ik mijn Zelf Groeien en Weet dat ik Straal en dit Stralen is wat de wereld, Moeder Aarde en Al Haar Leven nodig heeft.

En dat bevestigt mij wat zich Binnen in mij laat Ervaren door mij heen Straalt naar de buitenwereld en daardoor Ervaar ik het als Eenheid.

En Al mijn Deeltjes, waar ze zich ook Bevinden op de ladder van het Ontwaken, zich in mijn Hart bevinden en als Eenheid worden Gekoesterd en Verwend en Omarmd, zonder enige vorm van oordeel, want dat kent mijn Hart niet.

Er valt niets te vergeven, in mijn Hart Bestaat de Waarheid dat Alles Is wat het Is en dat al mijn Deeltjes op eigen Wijze en met gebruikmaking van eigen Keuzes Terug zullen keren naar de Herinnering dat ook zij Onvoorwaardelijke Liefde Zijn.

Ik mag mijn Zelf Koesteren en Lief Hebben en Omarmen vol Compassie vanuit het diepst van mijn Hart, omdat in mijn Hart dit Alles voor iedereen bestemd en dus Aanwezig en Gegeven en Uit gestraald wordt, want Dat Is Eenheid voor mij.

In Licht en Liefde, Compassie en Eenheid,    Martha

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten