dinsdag 19 september 2017

Mijn Centrum van Kracht

Lief, bijzonder en Krachtig Lichtwezen,

Mij wordt regelmatig gevraagd, waar ik alle Boodschappen, ook op de Dagkaarten vandaan haal en ik voel dat het tijd word om hier wat Licht op te werpen.

Wat de Dagkaart betreft, was het eerst een dagelijkse Osho Zen kaart, die mijn man, die in contact staat met zijn overgegane moeder, elke dag trok. Ik gaf daar een stuk van eigen interpretatie aan, puur op gevoel vanuit mijn Hart. Als een soort van Inspiratie, aangereikt door mijn Hart.

Kort geleden ontstond bij mij de inspirerende behoefte mijn eigen Dagkaarten te maken. Als daar voldoende van zijn verzameld en dat gevoel heb ik nog niet, dan ga ik op zoek naar een uitgeverij die deze kaarten kan helpen uitgeven. Ik laat mij daarin helemaal leiden en inspireren door mijn Hart.

Elke dag, al langere tijd, krijg ik, via mijn helderhorendheid, een paar woorden door van de Schepper, waarmee ik via mijn Unieke manier van schrijven, een Boodschap mag doorgeven die als vanzelf achter mijn PC ontstaat. Voordat ik deze Boodschap plaats, vraag ik altijd of alles naar wens is van de Schepper en krijg het steevaste antwoord dat het prachtig is.

Ik 'weet' dat ik op Moeder Aarde ben, om jouw in Eenheid, te inspireren, op te tillen, het Vertrouwen te geven, in de Liefde van je Hart in Eenheid. Ben daar heel dankbaar voor en blij mee, dat ik dit mag doen.

Ik 'weet' dat ik niet voor verspreiding hoef zorg te dragen, want dat word door het Licht geregeld.

Ik weet ook dat er behalve mij, nog veel meer prachtige boodschappen verspreid worden en daarom probeer ik, wat met mijzelf en mijn Hart resoneert, zoveel mogelijk door te geven.

Ik woon in mijn Hart, permanent, en luister naar wat mij ingegeven word zonder erover na te 'denken' of me af te vragen of het wel of niet klopt.

Ik woon in de 9e dimensie en ben altijd en volkomen beschermd en veilig, maar weet, dat ik me niet kan permitteren, in discussie te treden of wat dan ook te doen, wat mijn Energie naar beneden zou halen. Ik heb hiervoor een duidelijke keuze gemaakt en ben heel alert erop, dat mijn 'denken' gericht is op Onvoorwaardelijke Liefde en dat is ook mijn dagelijkse intentie, die ik regelmatig herhaal.

En geloof me, ik ben een mens en heb een lichaam. Ook ik heb dagen dat het mij niet gemakkelijk valt te doen wat van mij verwacht word en dan kost het mij veel Energie om mijn Energie level hoog te houden.

Maar ik heb de Kracht om alles in mijn leven aan te kunnen en word altijd geholpen vanuit het Licht, als ik daarom vraag.

Mijn gevoeligheid, en alles in mijn leven om zetten naar het positieve dat er altijd wel in zit, is wat ik dagelijks doe.

Ik vraag mij nooit af waarom iets gebeurt, maar wat ik ermee kan en mag doen. Ik doe wat ik doe en voel mij daar heel blij mee en goed bij.

Ik hou van alle medereizigers inclusief de 'slapers' en dat is wat ik door mag geven en mag laten zien en horen en ik laat me leiden en inspireren in en door alles.

En dit doe ik vanuit Onvoorwaardelijke Liefde voor alles en iedereen.


In Liefde, Martha

3 opmerkingen:

  1. Lieve Martha,
    dank je wel voor deze brief; het komt rechtstreeks in mijn Hart binnen. Je Liefde is er doorheen te voelen voor mij. Ik leer veel van jouw dagelijkse boodschappen, en tegelijk ook heb ik er heel veel steun aan.
    Dank je wel lieve Martha, en ik hoop dat je nog lang zult doorgaan met het doorgeven van deze boodschappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag prachtige ziel ik hoop ook snel te groeien en in liefde bij de wittebroederschap mag vertoeven .
    Bedankt voor het voorbeeld dat je geeft .
    liefs marco (marcosmos).

    BeantwoordenVerwijderen