woensdag 9 november 2016

Licht en Liefde vanuit je hart



Mijn lieve Medelichtdragers van de Nieuwe Aarde,

Vanmorgen werd ik wakker na een werkzame nacht.

Om voldoende toe te geven aan mijn behoefte aan rust en ook slaap ga ik meestal om half tien al onder zeil.

Kwart over twee werd ik wakker en had het nodig een plaspauze te houden. Terug in mijn warme bed, voelde ik mij heel onrustig en heb de Violette Vlam aangevraagd voor het grote geheel.

Het begon te loeien in mijn lijf, zoals vroeger en misschien ook nog wel nu, een geiser aansprong om warm water te produceren.

En ik wist dat er veel op te ruimen was en wist ook waar. Bij de verkiezingen in Amerika.

En ik begreep dat deze verkiezingen ervoor zorgden dat er veel aan het Licht, de oppervlakte kwam, uit de diepste diepten van de illusie. En het maakte me blij, zoals ik elke keer erg blij word als ik mag voelen, dat de Violette Vlam weer een heleboel transmuteerd na het te hebben geïdentificeerd.

Telkens werd er in mijn oor gefluisterd door Jezus, alles is goed, laat maar gaan. En in het volste vertrouwen heb ik mij open gesteld voor de werking van de Violette Vlam.

Ik ben daarna, ongeveer anderhalf uur later, toch weer in slaap gevallen. Mijn lichaam had nog rust nodig na deze interventie.

Vanmorgen hoorde ik waar de meerderheid van mijn medereizigers in Amerika voor hadden gekozen en twijfel stak de kop op.

Ben ogenblikkelijk naar mijn Hart gegaan en heb om hulp gevraagd en de twijfel was zo verdwenen en ik weet dat iedereen dit kan die ervoor kiest. Ik heb daarin zeker geen uitzonderingspositie.

Ik voelde en hoorde dat er nog veel meer naar de oppervlakte zou komen, maar ook heel veel mensen in de angst en de schrik en de veroordeling zouden schieten.

En ik wist dat de Schepper mij in een boodschap zou laten weten, hoe het ons zou helpen om nog sneller een heleboel illusie op te ruimen.

En dat uitsluitend de Liefde in ons Hart de overwinning zal brengen.

Ik voel een diepe compassie voor mijn medereizigers die vanuit angst, diepe angst en nog vele andere redenen, een keuze hebben gemaakt.

Ook voel ik een diepe compassie voor de man die gekozen is, omdat hij nooit het Licht in zijn Hart zal vinden, wanneer hij blijft streven naar macht en nooit zal winnen omdat een zandbodem geen draagvlak heeft voor Onvoorwaardelijke Liefde.

En het mooie is, dat ik zeker mag weten, dat onze ontwaking gewoon doorgaat en dat er zelfs, NU heel veel mensen ontwaken.

Niets, werkelijk niets, kan ons ontwakingsproces tegen houden. Want het is een Goddelijke beslissing vanuit de Eeuwigheid en daar kan niets verandering in aanbrengen.

Dus uiteindelijk ben ik heel blij en dankbaar voor het gebeurde want het brengt ons verder, in een sneller tempo, naar onze ontwaking en naar de Nieuwe Aarde, waar wij al lang mee aan het bouwen zijn en waar we gewoon mee doorgaan.

Wij hebben een Vredesleger die ons ten allen tijde helpt en zelf, wij allemaal, ieder op onze eigen unieke wijze, zijn ook een Vredesleger en Voorlopers voor diegenen die gaan volgen, want Liefde overwint altijd.

In Volledige Overgave en Liefde, Mata

Geen opmerkingen:

Een reactie posten