vrijdag 29 juli 2016

In den beginne 11



Lieve ogen die dit lezen,

En, mijn lief kind, heb je jouw overtuigingen al ontdekt en opgeschreven, zodat je ze kunt laten gaan?

Gewoon omdat ze je vast houden aan een illusie die geen bestaansrecht heeft.

Ooit kwam jij op het idee, dat je wel eens wilde ervaren hoe het zou zijn om zonder je Vader verder te gaan. In hetzelfde moment heb ik ervoor gezorgd, dat het een spel voor je werd, waarin jij je eigen ervaringen van een eigen gemaakte illusie kon opdoen.

En Ik heb ervoor gezorgd dat jij de keuzevrijheid meekreeg om de weg terug te vinden. Niet dat er een weg was, maar omdat jij deze weg nodig had om jouw spel te kunnen spelen.

Omdat het erg zwaar voor je werd heb jij ervoor gekozen, bewust of onbewust, je op te splitsen in deeltjes, die jij jouw ervaringen van de illusie meegaf. En zo ging het maar door en de deeltjes splitsing ging ook door.

Hiervoor had jij de lineaire tijdlijn ontworpen, zodat het idee van miljarden jaren ontstond.

En zo creƫerde jij verder met de creatie Kracht, die je van Mij meegekregen had.

Maar al jouw deeltjes deden hetzelfde en creƫerden ook mee.

Dit om jou een idee te geven van jou eigen gebouwde wereld. Heel vakkundig, maar afgesloten van Mij, waardoor jij je inderdaad niet meer aan Mij kon herinneren. En al je deeltjes ook niet.

Maar Ik wist, dat het de illusie was en dus niet de werkelijkheid, waaruit jij nooit weggeweest bent. Want als je zou zijn afgesloten van de Liefde die je bent, zou je ophouden te bestaan, want niets buiten Mij heeft bestaansrecht.

En dat is volkomen onmogelijk. Er is alleen Liefde en alles wat daaruit voortvloeit. Het is het enige wat bestaat.

ER IS NIET ERGENS ANDERS.
Alleen Volmaaktheid – Passie – Vreugde – Extase – Blijdschap – Licht – Kracht – Compassie en ga zo maar door en dan eindeloze, eeuwige evolutie. Niets anders heeft bestaansrecht.

Ik ben energie, Liefdesenergie en jij en alles wat is, is dat ook. Jij bent, wat je bent. Het enige wat je kunt zijn, ben je al, Licht en Liefde.

Geen hier, geen daar, geen onder, geen boven, geen binnen, geen buiten, gewoon ZIJN en daarom is alles goed in jouw wereld.

Je bent nooit bij Mij vandaan geweest en kunt dat ook nooit zijn. Alles is goed. Ik hou van jou en jij houd van Mij en wij zijn samen een met al wat leeft.

De Schepper van Al Wat Is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten