woensdag 7 augustus 2019

In Uniekheid en Eenheid


 Lief en Zorgzaam, Bijzonder Lichtwezen,

Ik Geloof en Vertrouw dat ik een Geliefd Kind van de Schepper Ben

Ik Geloof en Vertrouw dat Hij mij naar Zijn Evenbeeld Geschapen heeft

Ik Geloof en Vertrouw dat Hij zich Zelf in mij Herkent, als in een Spiegel

Ik Geloof en Vertrouw dat ik mijn Zelf in Hem Herken, als in een Spiegel

Ik Geloof en Vertrouw dat al Zijn Gaven ook mijn Gaven Zijn

Ik Geloof en Vertrouw dat Zijn Onvoorwaardelijke Liefde ook de Onvoorwaardelijke Liefde is die ik Ben

Ik Geloof en Vertrouw dat ik in Eenheid Onlosmakelijk met Hem Verbonden ben voor Eeuwig

Ik Geloof en Vertrouw dat de Wetten van de Schepper ver boven de wetten van de aarde staan

Ik Geloof en Vertrouw dat de Liefde die ik Ben, mijn Leidraad is

Ik Geloof en Vertrouw, dat de Scheppingskracht van de Schepper ook mijn Scheppingskracht is

Ik geloof en Vertrouw dat ik een Medeschepper ben van het Nieuwe Paradijs op Moeder Aarde

Ik Geloof en Vertrouw op mijn Goddelijkheid en dat ik die Manifesteer in mijn Wereld

Ik Geloof en Vertrouw dat het mijn Geboorterecht is, Gezond, Gelukkig, Zorgeloos en vol Vreugde mijn Leven te Beleven in het Nu

Ik Geloof en Vertrouw dat het NU de enige Manier van Leven is van waaruit ik Alles Kan en Mag Scheppen

Ik Geloof en Vertrouw dat ik Verbonden ben, met Alle Scheppingen door de Schepper Geschapen vanuit Zijn Energie van Liefde

Ik Geloof en Vertrouw dat het Nieuwe Paradijs op Moeder Aarde Geschapen wordt in elk NU Moment vanuit Onvoorwaardelijke Liefde en vanuit het Licht en de Liefde in Eeuwigheid

Ik Geloof en Vertrouw dat de illusie door de Kracht van het Licht en de Liefde Overwonnen zal worden in Eenheid.

In Geloof en Vertrouwen en Volledige Overgave,   Martha



Geen opmerkingen:

Een reactie posten