woensdag 3 augustus 2016

Affirmaties



Ik heb de Schepper gevraagd of Hij wilde dat ik zelf iets zou schrijven over affirmatie, of iets mocht doorgeven van Hem, daaruit kwam het volgende:

Lieve ogen die dit lezen,

Ik merk dat Ik vele Harten heb mogen raken met het aanreiken van het werken met affirmaties.

Het is heel eenvoudig, maar Ik merk dat er veel weerstand is. Dat is niet erg, maar wel jammer.

Zou Ik jou iets aanreiken wat in principe toch niet werkt? Zou Ik jou voor de gek houden? Ik denk dat jullie vanuit je Hart daarop het antwoord wel weten.

Ook reik Ik alleen maar aan, maar heb jij altijd jouw keuzevrijheid. Het zou erg fijn zijn als jij naar je Hart zou gaan en daar vragen wat het allerbeste voor jou is. Dit is ook maar een aanreiking en je hebt daarin weer een eigen verantwoording.

Natuurlijk heb Ik jullie uniekheid hier niet in twijfel getrokken, omdat er altijd dingen zijn die voor iedereen werken omdat het geheel via jou ermee gebaat is.

Als jij door het werken met een affirmatie meer in jezelf gaat geloven en van jezelf houden en accepteren wat Is, dan gaat deze energie naar het grote geheel en zal ook daar zijn werk doen.

Wat jij voor jezelf doet, doe jij voor iedereen, dat is EENHEID en jullie zijn allemaal in Eenheid onlosmakelijk met Mij verbonden voor Eeuwig. 

Als je een affirmatie toepast in elk gegeven moment, kun je dat op vele manieren doen, wat het dan uniek maakt.

Laten we zeggen: ‘Ik hou van mezelf’!

Je kunt ervoor kiezen een schrift te nemen en een lijn in het midden van de pagina te zetten, de affirmatie opschrijven en je tegenreactie aan de rechterkant zetten, bv. Dat zal wel, of wat er ook bij je opkomt.

Je kunt dan de affirmatie blijven schrijven totdat er aan de andere kant geen weerstand meer opkomt. Hiervoor kun je kiezen en Ik kan je verzekeren dat het een heel sterke uitwerking zal hebben.
Verder kun je de affirmatie op kleine briefjes door je huis verspreiden, zodat je ze overal tegen komt, of je maakt er een liedje van.

Je mag het helemaal doen zoals het voor jou goed voelt, of helemaal niet.

Het blijft een aanreiking en jij mag kiezen hoe je het gaat doen en wanneer en welke affirmatie, dat is helemaal aan jou. Geen moeten, maar mogen!

En mijn lieve kind, is niet alles wat je kunt doen om sneller te ontwaken een goede aanreiking?

Jij mag kiezen, ik blijf altijd van je houden, welke keuze jij ook maakt en zal je helpen waar Ik kan en gevraagd word.

Weet, dat alles goed is in jouw wereld

De Schepper van Al Wat Is

Lieve mensen,

Zelf heb ik jaren lang, zeker een jaar of vijftien geleden, op velerlei manieren met affirmaties gewerkt en vind het fantastisch, dat ik nu mag weten dat het goed gedaan heeft. Toen merkte ik dat al en nu krijg ik de bevestiging en ben daar heel blij mee en dankbaar voor. Affirmaties zijn geen instant oplossing, maar werken door als jij erin gelooft. Wie kan nu nog twijfelen? Het heeft mij mede gebracht tot waar ik nu ben,

Liefs,    Martha



Geen opmerkingen:

Een reactie posten