zondag 12 juni 2016

Een bekentenis in vertrouwen



Bobby Schuller heeft de volgende bekentenis overgenomen van Joel Osteen en de overleden Henry Nouwen.

Het is een bekentenis waar ik 100% achter sta en graag met jullie zou willen delen.

Ik deel hem vol vertrouwen met jullie omdat de Schepper van Al Wat is, mij elke morgen zijn berichten doorgeeft, waar ik heel dankbaar voor ben, dat ik dit doen mag en deze bekentenis sluit daar helemaal bij aan en is voor mij precies wat ik voel.

Ik ben niet wat ik doe,
Ik ben niet wat ik heb,
Ik ben niet wat andere mensen van mij zeggen,
Ik ben een Geliefd kind van de Schepper van Al Wat Is,
Niemand kan dit van mij afnemen,
Ik hoef me geen zorgen te maken,
Ik hoef me niet te haasten,
Ik mag vertrouwen op de Schepper van Al Wat Is en Zijn allesomvattende Liefde delen met de wereld.

Ik hoop dat deze bekentenis in vertrouwen voor jullie mag betekenen, wat het voor mij betekent,

Ik hou van jullie                 Martha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten